Close

Kategórie

Odpovede na najčastejšie kladené otázky

  1. Kedy je otvorená kamenná predajňa?

    PONDELOK –PIATOK: 8°°- 16°°

 SOBOTA, NEDEĽA: ZATVORENÉ

  1. Sú ceny uvedené v e-shope platné aj v predajni ?

    Nie, v kamennej predajni platia pultové ceny. Internetové ceny sú platné výlučne v internetovom obchode.

  2. Je možné objednať si tovar v e-shope a vyzdvihnúť na predajni? Ak áno, aké sú podmienky ?

    Áno, je možné tovar si objednať v e-shope a osobne prevziať v kamennej predajni. Pri osobnom odbere na predajni nie je možné meniť objednávku z e-shopu. Objednávka je záväzná. Pri vyzdvihnutí objednávky je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou. Pri osobnom odbere kupujúci neplatí poštovné a balné.

  3. Je povinná registrácia ?

    Nie, registrácia nie je povinná. Pri objednávke je ale potrebné vyplniť údaje potrebné k zaslaniu tovaru. Ak ste však pravidelným odberateľom je pre vás pohodlnejšie sa registrovať a ušetriť čas opakovaným vyplňovaním povinných údajov.

  4. Aká je cena za doručenie zásielky a kedy mi dôjde zásielka s tovarom ?

    Cenník a dodacie podmienky si môžete pozrieť tu.

    Garantované doručenie už na druhý pracovný deň po prijatí objednávky do 13:00 hod. V prípade tovaru, ktorý sa nachádza v externom sklade, expedujeme do 3-6 pracovných dní.

  1. Platba za objednaný tovar

    Štandardne platba dobierkou pri prevzatí tovaru, platbou vopred na predfaktúru a u stálych odberateľov na faktúru s dohodnutou splatnosťou.

  2. Veľkosti tovarov

    Veľkostné tabuľky odevov, obuvi si môžete pozrieť tu.

  3. Pri akom odbere sú možné zľavy ?

    Pri kusových objednávkach zľava nie je možná. Pri desiatkach kusov samozrejme budeme reagovať a prihliadať na možnosti uplatnenia zľavy. Prosím kontaktujte nás na eshop@pilex.sk pre dohodnutie ceny. Zvýhodnené podmienky pre firmy nájdete tu.

  4. Čo môžem urobiť, ak mi nevyhovuje veľkosť tovaru ?

    Pokiaľ výrobky nezodpovedajú Vašej veľkosti, môžete ich vymeniť v priebehu 14 dní odo dňa doručenia. Vrátený tovar nemôže byť poškodený alebo nosený, vyžadujú sa všetky originálne etikety a visačky, ktoré produkt obsahoval.
    Tovar, ktorý chcete vymeniť, môžete doniesť osobne do našej kamennej predajne, alebo ho pošlite (bez dobierky) s vyplneným tlačivom na našu adresu:
    Pilex s.r.o., Sládkovičova 3287, 034 01 Ružomberok
    Tlačivo nájdete tu.
    Akonáhle príde tovar, ktorý si žiadate vymeniť od Vás, obratom vám pošleme požadovanú veľkosť na výmenu, ak je tovar na sklade. Ak tovar na sklade nie je, musíme ho objednať a doba dodania je 3-6 pracovných dní, okrem špeciálnych objednávok, pri ktorých doba dodania trvá spravidla 2-4 týždne.

  5. Tlačíva, ktoré môžte potrebovať:

    VÝMENA TOVARU

    Reklamačný protokol

    Odstúpenie od kúpnej zmluvy


Close

Prihlásenie