Celokožené pracovné sandále ARSAN O1, bez oceľovej špice.
Vďaka suchému zipsu na prednej strane sa dá šírka nastaviť.
Materiál: byvolia koža
- reflexný pásik
- pohodlné nastavenie šírky vďaka textílnemu sťahovaciemu remienku na suchý zips
- PU2D nepíšuca podošva, odolná proti olejom, pohonným hmotám a kontaktnému teplu do 110°C, antistatická
Norma: EN 20347
Vlastnosti
Typ pracovnej obuvi
O1
Prevedenie
UNI
Normy
EN 20347
Veľkosť
36-48
Sezóna
celoročná
Materiál
Koža, Kůže
Možnosti vrátenia
01
Postup pri reklamácii
Tovar je v záručnej dobe a javí sa, že ho nemôžte využívať naplno kvôli výrobnej chybe? Stiahnite si tlačivo Reklamačný formulár cez tlačítko nižšie, vyplňte všetky potrebné údaje a vložte ho do balíka spolu s dokladom o nákupe a tovarom, ktorý chcete reklamovať. Tovar musí byť samozrejme čistý. Keď uvedieme príklady: tak montérky musia byť vypraté a obuv zas vyčistená.
Po prijatí balíka Vás budeme informovať o zaevidovaní reklamácie. Následne budeme riešiť reklamáciu priamo s výrobcom prípadne podľa potreby tak, aby sme boli schopní Vám dať vyjadrenie čo najskôr.
02
Postup pri vrátení
Ak si s produktom nesadnete, môžete nám ho vrátiť. Čo to pre vás znamená? Vytlačiť a vyplniť formulár na vrátenie a spolu s tovarom a dokladom o nákupe nám ho poslať späť. Nechcený tovar sa tak jednoducho vráti k nám. Avšak majte na pamäti, že tovar musíte vrátiť v priebehu 14 dní od zakúpenia, aby sme vám vratku mohli uznať.
Má tovar, ktorý vraciate, originálny obal? V tom prípade ho prosím zabaľte tak, aby originálny obal nebol nijako poškodený. Ďakujeme, že sa na vás môžeme spoľahnúť.
Po prevzatí Vášho vráteného balíka ho u nás v sklade poverený pracovník skontroluje. Následne Vás budeme informovať o prijatí balíka a o vrátení peňazí. Ak je všetko v poriadku, vrátenie peňazí spracujeme zvyčajne do 5 pracovných dní.
03
Postup pri výmene tovaru
Dorazila vám objednávka, vy ste si tovar vyskúšali, ale zistili ste, že vám nesedí? To nie je nič neobvyklé. A pre vás nie je nič jednoduchšie, než si tovar nechať vymeniť za inú veľkosť. A my to pre vás urobíme bez poplatkov za ďalšiu dopravu k vám.
Ako na to? Stačí vytlačiť a vyplniť formulár na výmenu a spolu s tovarom a dokladom o nákupe nám ho poslať späť. Nechcený tovar tak dorazí jednoducho do nášho centrálneho skladu, kde balík skontrolujeme a zabezpečíme čo najrýchlejšiu výmenu. Avšak majte na pamäti, že tovar môžete vymeniť v priebehu 14 dní od zakúpenia, aby sme vám výmenu mohli uznať.
Má tovar, ktorý vraciate, originálny obal? V tom prípade ho prosím zabaľte tak, aby originálny obal nebol nijako poškodený. Ďakujeme, že sa na vás môžeme spoľahnúť.
Nie, v kamennej predajni platia pultové ceny. Internetové ceny sú platné výlučne v internetovom obchode.
Je možné objednať si tovar v e-shope a vyzdvihnúť na predajni? Ak áno, aké sú podmienky?
Áno, je možné tovar si objednať v e-shope a osobne prevziať v kamennej predajni. Pri osobnom odbere na predajni nie je možné meniť objednávku z e-shopu. Objednávka je záväzná. Pri vyzdvihnutí objednávky je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou. Pri osobnom odbere kupujúci neplatí poštovné a balné.
Je povinná registrácia?
Nie, registrácia nie je povinná. Pri objednávke je ale potrebné vyplniť údaje potrebné k zaslaniu tovaru. Ak ste však pravidelným odberateľom je pre vás pohodlnejšie sa registrovať a ušetriť čas opakovaným vyplňovaním povinných údajov.
Navyše ako registrovaný zákazník získate navyše 5% zľavu na komplet celý sortiment. Dokonca aj na už zľavnené produkty.
Aká je cena za doručenie zásielky a kedy mi dôjde zásielka s tovarom?
Cenník a dodacie podmienky si môžete pozrieť tu. Garantované doručenie už na druhý pracovný deň po prijatí objednávky do 12:00 hod. V prípade tovaru, ktorý sa nachádza v externom sklade, z pravidla expedujeme do 3-6 pracovných dní.
Platba za objednaný tovar
Štandardne platba dobierkou pri prevzatí tovaru, platba platobnou kartou a pre firmy platbou vopred na predfaktúru a u stálych veľkoobchodných odberateľov na faktúru s dohodnutou splatnosťou.
Veľkosti tovarov
Veľkostné tabuľky odevov, obuvi si môžete
pozrieť tu.
Pri akom odbere sú možné zľavy?
Pri kusových objednávkach zľava nie je možná. Pri desiatkach kusov samozrejme budeme reagovať a prihliadať na možnosti uplatnenia zľavy. Prosím kontaktujte nás na
eshop@pilex.sk pre dohodnutie ceny.
Objednal som si pracovnú bundu a nesedí mi veľkosť, aký je postup?
Pokiaľ výrobky nezodpovedajú Vašej veľkosti, môžete ich vymeniť v priebehu 14 dní odo dňa doručenia. Vrátený tovar nemôže byť poškodený alebo nosený, vyžadujú sa všetky originálne etikety a visačky, ktoré produkt obsahoval. Tovar, ktorý chcete vymeniť, môžete doniesť osobne do našej kamennej predajne, alebo ho pošlite (bez dobierky) s
vyplneným tlačivom
na našu adresu:
Pilex s.r.o.
Sládkovičova 3287
034 01 Ružomberok.
Formulár na vrátenie tovaru
nájdete tu.
Akonáhle príde tovar, ktorý si žiadate vymeniť od Vás, obratom vám pošleme požadovanú veľkosť na výmenu, ak je tovar na sklade. Ak tovar na sklade nie je, musíme ho objednať a doba dodania je 3-6 pracovných dní, okrem špeciálnych objednávok, pri ktorých sa doba dodania môže predĺžiť.
Ako uplatniť zľavový kupón?
Vyberte si tovar a vložte ho do košíka.
V košíku vložte zľavový kód do poľa KÓD ZĽAVOVÉHO KUPÓNU a potvrďte tlačidlom APLIKOVAŤ ZĽAVU. (Nájdete ho v spodnej časti obrazovky)
Pokiaľ sú splnené všetky podmienky pre uplatnenie zľavy, ihneď uvidíte cenu tovaru zníženú o zľavu z kupónu. Získate tak okamžitý prehľad o výslednej cene za tovar a istotu, že zľava bola uplatnená.