Close

Teleskopický odhŕňač snehu hrablo X-series Fiskars

1057189

Skladom: 3 položky

ZAREGISTRUJ SA A ZÍSKAŠ EŠTE 5% VERNOSTNÚ ZĽAVU
Ceny a možnosti dopravy

44,92 € bez DPH53,90 € s DPH

Tovar sa neposiela kuriérom, vyzdvihnutie iba na predajni. Veľmi odolný a súčasne ľahký odhŕňač na sneh. Vďaka teleskopickej rukoväti sa skvele prispôsobí každej postave a práca s ním je...

Pilex kontakt

Potrebujete poradiť?

+421 918 910 077 v pracovných dňoch 7:00 - 15:00

  • Detaily
  • Možnosti vrátenia
  • Časté otázky
  • Ceny a možnosti dopravy
prev
next

Detaily

Tovar sa neposiela kuriérom, vyzdvihnutie iba na predajni.

Veľmi odolný a súčasne ľahký odhŕňač na sneh.
Vďaka teleskopickej rukoväti sa skvele prispôsobí každej postave a práca s ním je pohodlná.
Hliníková násada v ergonomickom tvare s plastovým poťahom je veľmi príjemná na uchopenie a nechladí.
Plastová pracovná časť je spevnená patentovanou hliníkovou lištou sneh sa na nej nelepí a skvele sa nahrňuje na lopatu.

Tento nástroj, ako aj ostatné náradie v SnowXpert a X-series programe, disponuje novým patentovaným tvarom pracovnej časti a má výstuž vnútri rukoväte.
Tieto opatrenia zvyšujú tuhosť a odolnosť a zaistí až trikrát dlhšiu životnosť oproti bežným odhŕňačom.

Prepracované a patentované oceľové ostrie.

Vylepšený uhol rukoväte zlepšuje ergonómiu a uľahčí tak prácu.
Použitie špeciálnych ľahkých, ale pritom extrémne pevných materiálov, uľahčuje manipuláciu.
Pracovná časť je vyrobená z vákuovo lisovaného polypropylénového plastu, ktorý je recyklovateľný.

Galvanicky pokovaná oceľová hrana a plastová vaňa spôsobujú, že ani vlhký sneh sa na odhŕňač nelepí!

Dĺžka: 143 - 163 cm
Hmotnosť: 1800 g
Šírka: 530 mm

Možnosti vrátenia

01

Postup pri reklamácii

Tovar je v záručnej dobe a javí sa, že ho nemôžte využívať naplno kvôli výrobnej chybe? Stiahnite si tlačivo Reklamačný formulár cez tlačítko nižšie, vyplňte všetky potrebné údaje a vložte ho do balíka spolu s dokladom o nákupe a tovarom, ktorý chcete reklamovať. Tovar musí byť samozrejme čistý. Keď uvedieme príklady: tak montérky musia byť vypraté a obuv zas vyčistená.

Následne pripravený balík zašlite na

Po prijatí balíka Vás budeme informovať o zaevidovaní reklamácie. Následne budeme riešiť reklamáciu priamo s výrobcom prípadne podľa potreby tak, aby sme boli schopní Vám dať vyjadrenie čo najskôr.

02

Postup pri vrátení

Ak si s produktom nesadnete, môžete nám ho vrátiť. Čo to pre vás znamená? Vytlačiť a vyplniť formulár na vrátenie a spolu s tovarom a dokladom o nákupe nám ho poslať späť. Nechcený tovar sa tak jednoducho vráti k nám. Avšak majte na pamäti, že tovar musíte vrátiť v priebehu 14 dní od zakúpenia, aby sme vám vratku mohli uznať.

Má tovar, ktorý vraciate, originálny obal? V tom prípade ho prosím zabaľte tak, aby originálny obal nebol nijako poškodený. Ďakujeme, že sa na vás môžeme spoľahnúť.

Tovar, ktorý chcete vymeniť posielajte na túto adresu?

Po prevzatí Vášho vráteného balíka ho u nás v sklade poverený pracovník skontroluje. Následne Vás budeme informovať o prijatí balíka a o vrátení peňazí. Ak je všetko v poriadku, vrátenie peňazí spracujeme zvyčajne do 5 pracovných dní.

03

Postup pri výmene tovaru

Dorazila vám objednávka, vy ste si tovar vyskúšali, ale zistili ste, že vám nesedí? To nie je nič neobvyklé. A pre vás nie je nič jednoduchšie, než si tovar nechať vymeniť za inú veľkosť. A my to pre vás urobíme bez poplatkov za ďalšiu dopravu k vám.

Ako na to? Stačí vytlačiť a vyplniť formulár na výmenu a spolu s tovarom a dokladom o nákupe nám ho poslať späť. Nechcený tovar tak dorazí jednoducho do nášho centrálneho skladu, kde balík skontrolujeme a zabezpečíme čo najrýchlejšiu výmenu. Avšak majte na pamäti, že tovar môžete vymeniť v priebehu 14 dní od zakúpenia, aby sme vám výmenu mohli uznať.

Má tovar, ktorý vraciate, originálny obal? V tom prípade ho prosím zabaľte tak, aby originálny obal nebol nijako poškodený. Ďakujeme, že sa na vás môžeme spoľahnúť.

Tovar, ktorý chcete vymeniť posielajte na túto adresu?

Časté otázky

Kedy je otvorená predajňa?

  • PONDELOK - PIATOK 7:00 - 15:00
  • SOBOTA
  • NEDEĽA

Sú ceny uvedené v e-shope platné aj v predajni?

Nie, v kamennej predajni platia pultové ceny. Internetové ceny sú platné výlučne v internetovom obchode.

Je možné objednať si tovar v e-shope a vyzdvihnúť na predajni? Ak áno, aké sú podmienky?

Áno, je možné tovar si objednať v e-shope a osobne prevziať v kamennej predajni. Pri osobnom odbere na predajni nie je možné meniť objednávku z e-shopu. Objednávka je záväzná. Pri vyzdvihnutí objednávky je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou. Pri osobnom odbere kupujúci neplatí poštovné a balné.

Je povinná registrácia?

Nie, registrácia nie je povinná. Pri objednávke je ale potrebné vyplniť údaje potrebné k zaslaniu tovaru. Ak ste však pravidelným odberateľom je pre vás pohodlnejšie sa registrovať a ušetriť čas opakovaným vyplňovaním povinných údajov. Navyše ako registrovaný zákazník získate navyše 5% zľavu na komplet celý sortiment. Dokonca aj na už zľavnené produkty.

Aká je cena za doručenie zásielky a kedy mi dôjde zásielka s tovarom?

Cenník a dodacie podmienky si môžete pozrieť tu. Garantované doručenie už na druhý pracovný deň po prijatí objednávky do 12:00 hod. V prípade tovaru, ktorý sa nachádza v externom sklade, z pravidla expedujeme do 3-6 pracovných dní.

Platba za objednaný tovar

Štandardne platba dobierkou pri prevzatí tovaru, platba platobnou kartou a pre firmy platbou vopred na predfaktúru a u stálych veľkoobchodných odberateľov na faktúru s dohodnutou splatnosťou.

Veľkosti tovarov

Veľkostné tabuľky odevov, obuvi si môžete  pozrieť tu.

Pri akom odbere sú možné zľavy?

Pri kusových objednávkach zľava nie je možná. Pri desiatkach kusov samozrejme budeme reagovať a prihliadať na možnosti uplatnenia zľavy. Prosím kontaktujte nás na  eshop@pilex.sk pre dohodnutie ceny.

Objednal som si pracovnú bundu a nesedí mi veľkosť, aký je postup?

Pokiaľ výrobky nezodpovedajú Vašej veľkosti, môžete ich vymeniť v priebehu 14 dní odo dňa doručenia. Vrátený tovar nemôže byť poškodený alebo nosený, vyžadujú sa všetky originálne etikety a visačky, ktoré produkt obsahoval. Tovar, ktorý chcete vymeniť, môžete doniesť osobne do našej kamennej predajne, alebo ho pošlite (bez dobierky) s vyplneným tlačivom  na našu adresu:
Pilex s.r.o.
Sládkovičova 3287
034 01 Ružomberok.
Formulár na vrátenie tovaru  nájdete tu.
Akonáhle príde tovar, ktorý si žiadate vymeniť od Vás, obratom vám pošleme požadovanú veľkosť na výmenu, ak je tovar na sklade. Ak tovar na sklade nie je, musíme ho objednať a doba dodania je 3-6 pracovných dní, okrem špeciálnych objednávok, pri ktorých sa doba dodania môže predĺžiť.

Ako uplatniť zľavový kupón?

  1. Vyberte si tovar a vložte ho do košíka.
  2. V košíku vložte zľavový kód do poľa KÓD ZĽAVOVÉHO KUPÓNU a potvrďte tlačidlom APLIKOVAŤ ZĽAVU. (Nájdete ho v spodnej časti obrazovky)
  3. Pokiaľ sú splnené všetky podmienky pre uplatnenie zľavy, ihneď uvidíte cenu tovaru zníženú o zľavu z kupónu. Získate tak okamžitý prehľad o výslednej cene za tovar a istotu, že zľava bola uplatnená.

Tlačivá, ktoré môžete potrebovať:

Ceny a možnosti dopravy

DPD icon
Osobný odber v Pilexe
Zdarma
Platba pri prevzatí
Objednávku uhradíte kartou alebo hotovosťou pri jej preberaní v obchode
Dobierka
Objednávku uhradíte kartou alebo hotovosťou kuriérovi pri jej preberaní
Platba kartou cez internet
Platobná brána GO PAY

Ďalšie produkty v rovnakej kategórii (14):

Close

Prihlásenie